پرندپرند، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من

اخرین نوشته بارداری

1394/3/12 13:37
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرند کوچولوی مامان خوبی عسلم?دیگه چیزی نمونده که ببینمت فردا صبح ساعت 7 باید بیمارستان باشیم فک کنم تا 10 دیگه حضور قشنگتو تو این دنیا حس کنم یه حس عجیبی دارم فقط و فقط دارم برا سلامتیت دعا میکنم چون چیزی با ارزش تر از این برا من تو این دنیا وجود نداره از امروز بعداز ظهر برا اولین بار تو این 9 ماه یکم شکم درد حس میکنم یک کوچولو حرکاتت تغییر کرده فک کنم متوجه شدی فردا قراربه دنیا بیای داری تمام بازیگوشیاتو تو شکم مامانی انجام میدی الانم داری تکون میخوری تمام وجودم دوست دارم راستی بالاخره بابایی پوشک و شیشه شیرتو امشب خرید عشقم تا فردا که ببینمت خداحافظ .امروز9فروردین ساعت 9,30

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)